REKLAMAČNÍ ŘÁD

Jak postupovat při reklamaci?

Na většinu výrobků poskytuje výrobce záruku v době 24 měsíců (není-li uvedeno jinak). Vaším dokladem o koupi výrobku je Prodejní doklad, který obdržíte vždy při dodání zboží.

Vyskytne-li se v záruční době vada výrobku, vyplňte tento kontaktní formulář

Uveďte číslo Vaší objednávky, název výrobku a popište závadu.

Podle typu zboží a povahy závady Vám doporučíme další postup, zda zboží zaslat přímo do servisu nebo reklamaci vyřešíme u nás.
Reklamace bude vyřešena do 30 dnů.

Reklamační řád

Vada výrobku v záruce:
Na zakoupené zboží je poskytována záruka dle údajů na záručním listě. Není-li k výrobku vystaven záruční list, jeho funkci plní prodejní doklad. U naprosté většiny výrobků se jedná o záruku v době 24 měsíců.

Prodejní doklad je nedílnou součástí záručního listu. Není-li k výrobku od výrobce připojen záruční list, nahrazuje jeho funkci Prodejní doklad. 

Pokud Objednatel zakoupil zboží v rámci své podnikatelské činnosti, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční dobu v tomto případě stanovují dovozci zboží do ČR. 

Objednatel se při reklamaci výrobku řídí reklamační řádem Dodavatele. Aktuální reklamační řád je uveden na stránkách svetbatohu.cz/reklamacni-rad.  

Při výskytu vady výrobku v záruční době informuje Objednatel o záruční vadě Dodavatele. Objednatel vyplní webový formulář na adrese: svetbatohu.cz/reklamacni-rad. Objednatel uvede číslo objednávky, název výrobku, své jméno, e-mailovou adresu a popis závady. 

Dodavatel vyrozumí Objednatele o dalším postupu při reklamaci. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dnů.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku nebo jeho dílů. Na vady vzniklé nevhodným zacházením ze strany Objednatele ani na mechanické poškození.


Poškození výrobku přepravou:

Vzhledem k povaze většiny výrobků prodávaných v e-shopu SvětBatohu.cz není poškození přepravou příliš pravděpodobné. Přesto pokud zjistíte poškození obalu, zkontrolujte výrobek. Při poškožení výrobku při přepravě, sepište s přepravcem protokol o poškození a neprodleně nás kontaktujte.

Poškození zboží Českou poštou: 
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně se vydejte s balíčkem na Českou poštu a sepište protokol o poškození zboží. Pozor: reklamaci z důvodu poškození zboží přepravou lze na České poště uplatnit do dvou pracovních dnů od převzetí zboží! Po sepsání protokolu nás zkontaktujte a my již společně s Českou poštou reklamaci vyřešíme. Na pozdější reklamace nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu s Českou poštou nemůžeme brát ohled.

Poškození zboží Spediční službou:
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle 602 629 717. Pozor: na nahlášení poškození spediční službou máte dva pracovní dny od převzetí zboží! Pracovník spediční služby Vás obratem kontaktuje a sepíše s Vámi formulář o poškození zboží přepravou. Od této chvíle řešíme reklamaci s přepravcem my. Na pozdější nahlášení reklamace poškození přepravou nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu se spediční službou nemůžeme brát ohled.

Hodnocení obchodu

4,9 1027 hodnocení

Ověřený zákazník - Heureka | 15.04.2025
Vše proběhlo skvěle, rychlé dodání, výrobky kvalitní. Potřebovala jsem i výměnu zboží a vše bez komplikací. Mohu jen doporučit!
Ověřený zákazník - Heureka | 22.04.2025
+ blesková rychlost

Ověřený zákazník - Heureka | 21.04.2025
+ Rychlost dodání, komunikace

Ověřený zákazník - Heureka | 19.04.2025
Výhoda rychlé a spolehlivé dodání nevýhoda žádná
Ověřený zákazník - Heureka | 21.04.2025
Rychlé dodání, dobře zabaleno, kvalitní výrobky. Jsem maximálně spokojená =).
Ověřený zákazník - Heureka | 23.04.2025
+ Pěkný, kvalitní batoh
+ Rychlost dopravy

Ověřený zákazník - Heureka | 16.04.2025
Naprostá spokojenost, zboží odpovídá popisu i fotografii, rychlé dodání
Ověřený zákazník - Heureka | 26.04.2025
+ Rychlá bezvadná komunikace

Ověřený zákazník - Heureka | 24.04.2025
+ Rychlost, spolehlivost.

Ověřený zákazník - Heureka | 23.04.2025
+ Možnost dobirky
+ Rychlost doruceni
+ Krásné zbozi
- Nic

Kupovala jsem batůžek pro kluka do školy. A rychlost doručení byla fakt neuvěřitelná. V průběhu 24 hodin jsem si mohla zboží vyzvednout na poště. Fakt musím ocenit e-obchod, určitě zde ještě nqkoupim nejake školní potřeby. Dekuji
Ověřený zákazník - Heureka | 29.04.2025
+ Rychlost a také možnost si zboží prohlédnout před osobním převzetím

Ověřený zákazník - Heureka | 13.04.2025
zboží dobře zabalené, rychle expedované a odpovídá popisu a obrázkům. Bylo by dobré i u malých batohů uvádět nosnost- což je asi spíš věc výrobce.
Ověřený zákazník - Heureka | 16.04.2025
Rychlost dodání.Kvalita.
Ověřený zákazník - Heureka | 19.04.2025
+ Rychlé dodání
+ Kvalitní zboží

Ověřený zákazník - Heureka | 16.04.2025
Rychlé a spolehlivě
Ověřený zákazník - Heureka | 19.04.2025
Dodání batohu rychlé, batoh krásný, jen barva malinko jiná než na obrázku. Trošku tmavši červená než jsem myslela, ale stejně spokojenost.
Ověřený zákazník - Heureka | 13.04.2025
velká spokojenost
Ověřený zákazník - Heureka | 28.04.2025
+ Vše ok

Sledujte nás na našem Instagramu

🦊 Noví zvířecí parťáci na scéně! 🐾🎒 Batůžky Affenzahn právě dorazily v čerstvé várce roztomilosti – srnečka 🦌, kočka 🐱,...
🚀 Ať vás Síla provází… a vaše klíče jsou pod kontrolou! 🔑✨ Orbitkey Ring V2 Star Wars Edition je spolehlivější než R2-D2 a...
🎒 BLESKOVÝ VÝPRODEJ HERSCHEL! 🔥 stovky stylových batohů se slevou 30 % – jen do 30. 4. nebo do vyprodání! 👉 Na nic...
🌸☀️ Nová kolekce Dakine je tady a JE TO JÍZDA! ☀️🌸 Připravte se na sezónu ve velkém stylu – právě jsme naskladnili...
A co Vy? Jste připraveni? 🚀💙✨ #svetbatohu #cestovani #citat #batohy #cestovatelskemoudro #cestujzababku #cestujlevne...