REKLAMAČNÍ ŘÁD

Jak postupovat při reklamaci?

Na většinu výrobků poskytuje výrobce záruku v době 24 měsíců (není-li uvedeno jinak). Vaším dokladem o koupi výrobku je Prodejní doklad, který obdržíte vždy při dodání zboží.

Vyskytne-li se v záruční době vada výrobku, vyplňte tento kontaktní formulář

Uveďte číslo Vaší objednávky, název výrobku a popište závadu.

Podle typu zboží a povahy závady Vám doporučíme další postup, zda zboží zaslat přímo do servisu nebo reklamaci vyřešíme u nás.
Reklamace bude vyřešena do 30 dnů.

Reklamační řád

Vada výrobku v záruce:
Na zakoupené zboží je poskytována záruka dle údajů na záručním listě. Není-li k výrobku vystaven záruční list, jeho funkci plní prodejní doklad. U naprosté většiny výrobků se jedná o záruku v době 24 měsíců.

Prodejní doklad je nedílnou součástí záručního listu. Není-li k výrobku od výrobce připojen záruční list, nahrazuje jeho funkci Prodejní doklad. 

Pokud Objednatel zakoupil zboží v rámci své podnikatelské činnosti, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční dobu v tomto případě stanovují dovozci zboží do ČR. 

Objednatel se při reklamaci výrobku řídí reklamační řádem Dodavatele. Aktuální reklamační řád je uveden na stránkách svetbatohu.cz/reklamacni-rad.  

Při výskytu vady výrobku v záruční době informuje Objednatel o záruční vadě Dodavatele. Objednatel vyplní webový formulář na adrese: svetbatohu.cz/reklamacni-rad. Objednatel uvede číslo objednávky, název výrobku, své jméno, e-mailovou adresu a popis závady. 

Dodavatel vyrozumí Objednatele o dalším postupu při reklamaci. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dnů.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku nebo jeho dílů. Na vady vzniklé nevhodným zacházením ze strany Objednatele ani na mechanické poškození.


Poškození výrobku přepravou:

Vzhledem k povaze většiny výrobků prodávaných v e-shopu SvětBatohu.cz není poškození přepravou příliš pravděpodobné. Přesto pokud zjistíte poškození obalu, zkontrolujte výrobek. Při poškožení výrobku při přepravě, sepište s přepravcem protokol o poškození a neprodleně nás kontaktujte.

Poškození zboží Českou poštou: 
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně se vydejte s balíčkem na Českou poštu a sepište protokol o poškození zboží. Pozor: reklamaci z důvodu poškození zboží přepravou lze na České poště uplatnit do dvou pracovních dnů od převzetí zboží! Po sepsání protokolu nás zkontaktujte a my již společně s Českou poštou reklamaci vyřešíme. Na pozdější reklamace nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu s Českou poštou nemůžeme brát ohled.

Poškození zboží Spediční službou:
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle 602 629 717. Pozor: na nahlášení poškození spediční službou máte dva pracovní dny od převzetí zboží! Pracovník spediční služby Vás obratem kontaktuje a sepíše s Vámi formulář o poškození zboží přepravou. Od této chvíle řešíme reklamaci s přepravcem my. Na pozdější nahlášení reklamace poškození přepravou nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu se spediční službou nemůžeme brát ohled.

Hodnocení obchodu

4,8 973 hodnocení

Ověřený zákazník - Heureka | 21.02.2025
První objednávka a mohu jen doporučit
Ověřený zákazník - Heureka | 27.02.2025
+ komunikace obchodu - výborná
+ rychlost dodání - skvělá

Pokud potřebuji vybavit na cestování (tašky, batohy apod.) obvykle začnu a skončím u Světa batohů. Doposud mne nezklamali.
Ověřený zákazník - Heureka | 01.02.2025
+ jedna část objednávky nevyhovovala, nebyl žádný problém s vrácením včetně peněz na účet

Ověřený zákazník - Heureka | 12.02.2025
Rychlé, dobrá cena
Ověřený zákazník - Heureka | 19.02.2025
+ Rychlé dodání, kvalitní výrobek

Ověřený zákazník - Heureka | 17.02.2025
Rychlost a kvalita nabízeného zboží.
Ověřený zákazník - Heureka | 06.02.2025
+ Rychlé dodání, zboží krásné a kvalitní

Ověřený zákazník - Heureka | 27.02.2025
Jsem spokojená.
Ověřený zákazník - Heureka | 20.02.2025
+ Rychlost. Výhodná cena

Vše bez problémů
Ověřený zákazník - Heureka | 07.02.2025
Vše OK
Ověřený zákazník - Heureka | 03.02.2025
+ skvělá komunikace
+ včasné doručení

nic
Ověřený zákazník - Heureka | 02.02.2025
Rychle doruceni.
Ověřený zákazník - Heureka | 07.02.2025
+ Vse super

Ověřený zákazník - Heureka | 18.02.2025
+ Rychlé dodání

Ověřený zákazník - Heureka | 01.02.2025
Zboží bylo ve skutečnosti ještě hezčí než na obrázku.
Edita Vránová | 07.03.2025
Skvělá komunikace. Rychlé dodání. Krásné, kvalitní kufry - SUITSUIT 7131/3 Classic Espresso Black. Děkuji
Ověřený zákazník - Heureka | 04.02.2025
+ Komunikace, přístup při vracení reklamovaného zboží, přehledné stránky, ceny ...
- Barvy ve fotogalerii někdy neodpovídají skutečnosti, to ale neznamená, že by se eshop nezachoval správně a neuznal tuto chybu.

Objednala jsem batoh, barva byla jiná než na fotografií u zboží, obratem e shop řešil, komunikoval, skvělá péče o zákazníka :-)
Ověřený zákazník - Heureka | 22.02.2025
Zboží v pořádku a rychle dorazilo, vše v pořádku!
Ověřený zákazník - Heureka | 18.02.2025
Dobrý výběr a neobyčejně rychlé doručení

Sledujte nás na našem Instagramu

Lehké, elegantní a navržené pro každodenní pohodlí. Kabelky a tašky Zwei CLEO kombinují recyklovaný nylon z rybářských...
🌸 Jaro v pastelových barvách! 🌿 ✨ Nové odstíny American Tourister Take2Cabin jsou tu, aby Ti zpříjemnily každou cestu!...
Nové barvy, nová dobrodružství! ✨ CabinZero Classic Tech 28L právě dorazil ve stylových odstínech: 🍂 Cinnamon, 🌿 Zen...
🎒 Nové barvy, nový vibe! CabinZero Classic Tech 28L teď v odstínech, co nezapadnou: 🍂 Cinnamon, 🌿 Zen Garden, 🍷 Nappa...
Mega výprodej loňské kolekce Herschel je tady! 🙌Na nic nečekejte a běžte si ulovit svůj vysněný kousek ♥️ s 20% slevou...
Co si o tom myslíte? Jaká byla cesta, která v životě nejvíc obohatila vás? 🫶 #cestovani #svetbatohu #travel #cestujlevne...