REKLAMAČNÍ ŘÁD

Jak postupovat při reklamaci?

Na většinu výrobků poskytuje výrobce záruku v době 24 měsíců (není-li uvedeno jinak). Vaším dokladem o koupi výrobku je Prodejní doklad, který obdržíte vždy při dodání zboží.

Vyskytne-li se v záruční době vada výrobku, vyplňte tento kontaktní formulář

Uveďte číslo Vaší objednávky, název výrobku a popište závadu.

Podle typu zboží a povahy závady Vám doporučíme další postup, zda zboží zaslat přímo do servisu nebo reklamaci vyřešíme u nás.
Reklamace bude vyřešena do 30 dnů.

Reklamační řád

Vada výrobku v záruce:
Na zakoupené zboží je poskytována záruka dle údajů na záručním listě. Není-li k výrobku vystaven záruční list, jeho funkci plní prodejní doklad. U naprosté většiny výrobků se jedná o záruku v době 24 měsíců.

Prodejní doklad je nedílnou součástí záručního listu. Není-li k výrobku od výrobce připojen záruční list, nahrazuje jeho funkci Prodejní doklad. 

Pokud Objednatel zakoupil zboží v rámci své podnikatelské činnosti, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční dobu v tomto případě stanovují dovozci zboží do ČR. 

Objednatel se při reklamaci výrobku řídí reklamační řádem Dodavatele. Aktuální reklamační řád je uveden na stránkách svetbatohu.cz/reklamacni-rad.  

Při výskytu vady výrobku v záruční době informuje Objednatel o záruční vadě Dodavatele. Objednatel vyplní webový formulář na adrese: svetbatohu.cz/reklamacni-rad. Objednatel uvede číslo objednávky, název výrobku, své jméno, e-mailovou adresu a popis závady. 

Dodavatel vyrozumí Objednatele o dalším postupu při reklamaci. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dnů.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku nebo jeho dílů. Na vady vzniklé nevhodným zacházením ze strany Objednatele ani na mechanické poškození.


Poškození výrobku přepravou:

Vzhledem k povaze většiny výrobků prodávaných v e-shopu SvětBatohu.cz není poškození přepravou příliš pravděpodobné. Přesto pokud zjistíte poškození obalu, zkontrolujte výrobek. Při poškožení výrobku při přepravě, sepište s přepravcem protokol o poškození a neprodleně nás kontaktujte.

Poškození zboží Českou poštou: 
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně se vydejte s balíčkem na Českou poštu a sepište protokol o poškození zboží. Pozor: reklamaci z důvodu poškození zboží přepravou lze na České poště uplatnit do dvou pracovních dnů od převzetí zboží! Po sepsání protokolu nás zkontaktujte a my již společně s Českou poštou reklamaci vyřešíme. Na pozdější reklamace nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu s Českou poštou nemůžeme brát ohled.

Poškození zboží Spediční službou:
V případě, že vnější obal nevykazoval známky poškození, ale přesto zjistíte poškození zboží přepravcem až po rozbalení balíčku, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle 602 629 717. Pozor: na nahlášení poškození spediční službou máte dva pracovní dny od převzetí zboží! Pracovník spediční služby Vás obratem kontaktuje a sepíše s Vámi formulář o poškození zboží přepravou. Od této chvíle řešíme reklamaci s přepravcem my. Na pozdější nahlášení reklamace poškození přepravou nebo reklamace bez řádného sepsání protokolu se spediční službou nemůžeme brát ohled.

Hodnocení obchodu

4,9 1009 hodnocení

Ověřený zákazník - Heureka | 04.04.2025
+++++
Ověřený zákazník - Heureka | 05.04.2025
+ Rychle dodani
+ Profesionalita
+ Široký sortiment

Svetbatohu.cz určitě doporučuji! Profesionální a lidský přístup!
Ověřený zákazník - Heureka | 07.04.2025
+ Vše o.k. Rychlé dodání

Ověřený zákazník - Heureka | 03.04.2025
Super
Ověřený zákazník - Heureka | 31.03.2025
+ Rychlé dodání
+ Dobrá komunikace s obchodem

Ověřený zákazník - Heureka | 13.04.2025
zboží dobře zabalené, rychle expedované a odpovídá popisu a obrázkům. Bylo by dobré i u malých batohů uvádět nosnost- což je asi spíš věc výrobce.
Ověřený zákazník - Heureka | 07.04.2025
Ochota,profesionální jednání,skvělé a kvalitní zboží .
Ověřený zákazník - Heureka | 07.04.2025
+ rychlost dodání
+ kvalitní zboží

Ověřený zákazník - Heureka | 29.03.2025
+ Rychlé dodání

Ověřený zákazník - Heureka | 03.04.2025
Dobrá cena batohu, chytla jsem nějakou super akci, velmi rychlé dodání. Cena za dodání za malé peníze. Perfektní obchod s perfektními švédskými batohy.
Ověřený zákazník - Heureka | 13.04.2025
velká spokojenost
Ověřený zákazník - Heureka | 07.04.2025
+ Rychlé dodání.

Ověřený zákazník - Heureka | 03.04.2025
Super obchod Ve středu jsem udělala objednávku a zaplatila a už v pátek mi byl balík doručený. A zboží bylo perfektní.Diky
Ověřený zákazník - Heureka | 09.04.2025
Vše v naprostém pořádku. Děkuji.
Ověřený zákazník - Heureka | 09.04.2025
Rychle dodani
Ověřený zákazník - Heureka | 01.04.2025
Rychlost dodání, velký výběr,super ceny.
Ověřený zákazník - Heureka | 29.03.2025
Rychlé dodání
Radmila Danišová | 01.04.2025
Slečna u Vás na infolince- slušná, milá, rychlá…, jen chválím. No a zboží kvalitní a rychle dodané.👍👍👍
Ověřený zákazník - Heureka | 07.04.2025
+ Velký výběr zboží
+ Rychle doruceni

Sledujte nás na našem Instagramu

🌸☀️ Nová kolekce Dakine je tady a JE TO JÍZDA! ☀️🌸 Připravte se na sezónu ve velkém stylu – právě jsme naskladnili...
A co Vy? Jste připraveni? 🚀💙✨ #svetbatohu #cestovani #citat #batohy #cestovatelskemoudro #cestujzababku #cestujlevne...
🧳🚶‍♂️ Už žádné tahání těžkého kufru! Představujeme náš revoluční model SmartWalk 3000 – chytrý 🤖 robotický kufr, který vás...
✨ SOUTĚŽ O STYLOVÝ ORGANIZÉR NA KLÍČE ORBITKEY 🔑 Připravili jsme si pro vás novou skvělou soutěž o velmi praktického...
❤ Milují je rodiče i děti! ❤ Batohy a aktovky české značky BAAGL jsou navržené tak, aby rostly s dětmi, chránily jejich...